AILEMIZ

Cumartesi, Mart 11, 2006

11 Mart 2006...
IYI KI DOGDUN MERT !!!
Bugun kardesimin dogumgunu. O yuzden bugun burada Mert'in fotograflarini ve birkac guzel aniyi paylasmak istiyorum. Mert gercekten guzel bir cocuktu.Tek yanaginda gamzesiyle kendine has bir gulusu vardi. Yan yan gulerdi:) Benim 6 ila 14 yas arasi butun sosyal hayatim, eglencem Merti kizdirabilmek, gicik edebilmek uzerine kuruluydu. Ne kadar cok kizdirirsam o kadar mutlu olurdum :) Mert dogdugunda ben 5.5 yasindaymisim ve inanilmaz kiskanmisim. Mert biberonla sut iciyor diye, 6 yasindayken ben de biberonla sut icmeye baslamisim ! Mert'i eve getirdikleri ilk gunu cok net hatirliyorum. Merti kiskanmamam icin 'bak kardesin sana gelin bebek getirmis' demislerdi.Ben o gelin bebegi oyuncakcida cok begenmistim. 'gercekten Mert mi getirdi anne?' inanmistim !!! simdi Denize bir kardes yapalim desek, Deniz boyle bir numarayi yutar mi acaba? Fazla saftirikmisim ben anlasilan. Babam anlatiyor; Kapidan iceri ilk girdiginde ;
-ooo, baba tebrik ederim baba olmussun
-o nasil soz evladim, ben zaten babaydim
- Yok, yok simdi gercekten baba olmussun, oglun olmus demisim.
Ben 5.5 yasinda bir cocugun boyle dusunup, konusacagina inanmiyorum. Muhtemelen ailede babaannemler falan konusuyordu aralarinda ve herkes ikincinin erkek olmasini istiyordu, ben de duymusum konusulanlari.Bir kere annem kesin ikinciyi erkek istyormus. Bir kere niye erkek istersin? bak ben kizim, cok da sevimliyim yani...

Size sevimliydi demistim degil mi?

Bu resim floryada yazlikta cekilmisti. Annemin kucagindaki bebek Mert. O pembe elbiseli, cop bacaklı kız da benim! Floryada yazliktaki en sevdigim anilarimdan birini anlatmak istiyorum. Mert 4 - 5 yaslarinda falan. Benim tek eglencem Merti kizdirmak tabi ki! Annem kucucuk banyonun icinde sicakta, Mert'i yikamaya calisiyor. Ben banyonun disindan bagiyorum;

- Meeert! gordum, gordum, pipini gordum, delikten bakiyoruum.

Mert ciyak ciyak bagiriyor, tepiniyor, anne goruyor diye. Annem zaten sicaktan bunalmis, bir de merti zaptetmeye calisiyor. Kizim gizem yapma!!!

3, 4 kere uyariyor. ben 1 dakika susuyorum, sonra dayanamayıp yine. "Meeert, pipini gorduum" Annem bir hisimla cikti banyodan beni bi guzel patakladi, sonra da Merti" sen de ne bagiriyosun, seni buradan gorebilir mi oglum" diye. Sıkı dayak yemistim ama degmisti dogrusu :) yine olsa yine yaparim!

Yandaki resim yine floryada. Ben Mert'i gezdiriyorum ama, o beni gezdirse yeriymis yani! Zira o bilekler beni pek tasiyabilecekmis gibi gozukmuyor. Merte de bak! Amma topacmis! Padisah gibi kurulmus, siritiyor...

Bu arada bebek arabasina dikkatinizi cekerim. Migros'un arabalarindan bile daha iyi bebek arabasi olurmus hani. Tasarim harikasi !!! Onunde de toplari var, oyuncakli falan. Cok yaratici !

Mert kendi blogunda yuvadan bahsetmis. Mertcigim, o karda hoslandigin kizla yurudugunuz resmi ben de cok net hatirliyorum ama dun gece annemlere gittim ve albumunu buldum ama o resmi icinden cikarmis, baska bir yere kaldirmissin, o yuzden onu scan edemedim ama yuvadan bir kac resim koyacagim buraya.

Mertcigim, soyler misin bana hangisi sana tokat atmisti canim, doviym ben onu :)

Sagdakini ben de hic sevmezdim bu arada, benim de agzimdan laf almaya calisirdi. Annenle baban hic kavga ediyorlar mi gibi sorular sorarlardi bana. Cocuktan al haberi demisler ne de olsa, ben de anlatirdim.Bir keresinde anneme soylemisim herhalde, gicik olmustu:)

Mert yuvada oyuncaklariyla, pek mi melulu melul bakmis!


Sayfa duzeni korkunc oluyor bu arada ama kusuruma bakma :) yeni kesfediyorum da blog hazirlamayi. Bu resimleri boyle yerlestirene kadar bile canim cikti.Hello ile cok daha kolaymis yaa...

Neyse, bir anim daha geldi simdi aklima. Merti bitmek tukenmek bilmeyen kandirma calismalarimdan biri. Ne yapmali ne etmeli, Merti

evlatlik olduguna inandirmaliydim :) Sanirim cogu abla veya abi mutlaka yapar bunu. Annem okulda. Ben Merti evlatlik olduguna inadirmaya calisiyorum. Oglum diyorum, hastaneden cikinca cikis kagidi olur, peki o zaman annem gelince ona hastane cikis kagidini sor bakalim, cevap verebilecek mi?

Mert inanmiyor. Tuh be, diyorum icimden, inadiramadik!

Aksam annem eve gelince Mert tutturuyor benim hastane ,kagitlarim nerde diye :) OLEEY, inanmis...


Dotu boklu Mert NOLCEK! Belediyenin yuvasinin tuvaletleri de pek bi temizmis dogrusu!


Babamla bu pozunuza bayiliyorum....

Asagidaki resim Mertin ilkokulu Hasan Ali Yucel'in bahcesinde cekilmis. Okuma musamereleri.Mert'in sagindaki sarisin kiz Mert'in O zamanlar hoslandigi kiz :)

Bu arada sayfa duzeni cidden igrenc olmaya basladi iyiden! Biri bana acilen bi blogger kursu vermeli:)

Neyse, efenim ben Mert'i pek bi doverdim. Birgun baktim ki bu cocuk iyice kuvvetlenmeye basladi, dayak yiyen
ben olacagim, dovmeyi bıraktim. Itiraf ediyorum; Mert'in dizindeki derin yara izinin de sorumlusu benim!!! Denizde onu ittigim icin kayaya carpmisti dizi ve yarilmisti. Dikis atmak zorunda kalmislardi. Benim yuzunden oldugunu annemlere soylememistim tabi, ama isin ilginc yani Mert de beni ispiyonlamamisti. O gun duydugum kadar vicdan azabi hayatim boyunca duymadim.

Kafalarda "cani abla" imaji cizdigimin farkindayim tabi ama inanin Mert de sutten cikmis ak kasik degildi hani !!! Bir keresinde burnumu fena kanatmisti. Annem disari cikmadan evvel;

- Cocuklar ben disari cikiyorum, hemen donerim, sakin yaramazlik yapmayin.

Annem gitti. Mert abla sana bi karate hareketi gostereyim mi dedi. Ben de iyi dedim. Beni yere comelttirdi.Ben nereden bileyim, gercekten uzerimde deneyecegini... burnum sakir sakir kanamaya basladi. O sirada annem eve geldi, yagmur baslamis, semsiyesini almak icin geri donmustu, kadincagiz sokta; "ogluum daha yeni cikmistim" dedi. Niyetinin gercekten vurmak oldugunu sanmiyorum, sadece mesafeyi ayarlayamamis olmali :)) Di mi Mertcigiim !?


Oldu da bitti maasallah, nazar degmez insallah!

Mert'in sunnetinden sonraki muayene. Yer: Kemal ozkan'in odasi. Tuvalette Mert'i isetiyorlar. Cisi biraz yan gitmis. Mert iceri dogru panikle bagiriyor;
" Baba, yamuk olmus babaa "


İnsanin bir kardesinin olmasi cok guzel birsey. Kendimi tek cocuk olarak dusunemiyorum. Elinde tirtiliyla poz vermis su cocuga bi bakar misiniz, iste o benim minik kardesim. Hala da oyle! Of of, ne didisirdik ama, arabanin arka koltugunda, tum yolculuk boyunca... Mert icin turettigim onca tekerlemeler;

Martta dogdu Mert oldu, basimiza dert oldu

Ah, ah omuzum, Mert benim domuzum.

Evde tek televizyon varken, kavgalarimiz. Benim en sevdigim dizi

"Fame ( sohret) " baslamis, Mert tutturmus ben He-man'i seyredecegim diye. Elinde gri plastik bir kilic, ordan oraya kosturuyor " golgelerin gucu adina diyerek" !!!

Iyi ki varsin! Yaza da daha cok var, SENI OZLEDIK...

NICE GUZEL YASLARA MERTCIGIM...
seni cook seviyoruz...

3 Comments:

  • At 14 Mart, 2006 12:39, Blogger Mert said…

    Cok tesekkur ederim Gizem'cim, dogumgunumde aldigim en guzel hediye buydu sanirim :) Bende cok ozledim hepinizi...

     
  • At 14 Mart, 2006 12:40, Blogger Gatita said…

    tek olmaya zaten kimse özenmesingerçekten, insanın böyle bir kardeşinin olupta, ona yaptığı muzurlukları yıllar sonra gülerek anlatması kadar keyifli birşey olamaz herhalde.şanslı çocukmuş mert.

     
  • At 21 Mart, 2006 11:53, Blogger ILKHANGIZEM said…

    Mertcigim,
    ben cok keyif aldim zaten hazirlarken.tekrar nice guzel yaslara canim.bu arada laptopuma koca bi bardak su doktugum icin anca okuyabildim commentleri :)
    gatita; tesekkurler...
    gizem

     

Yorum Gönder

<< Home